Het optimaal inrichten van interne werkprocessen is uiteraard niet voorbehouden aan ‘salesafdelingen en -organisaties’. Sterker nog: in veel organisaties valt enorm veel winst te behalen als zaken slimmer en veelal logischer op elkaar worden afgestemd.
Funnelt SalesConsulting adviseert en helpt bedrijven en instellingen bij het stroomlijnen van de interne processen daar waar het gaat om klantgerichte activiteiten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Customer Service afdelingen en organisaties met leden of abonnees.
Bij deze processen draait het om interne communicatie, wederzijds begrip van werkzaamheden, kennis van mogelijkheden en onmogelijkheden van aanwezige systemen en bovenal ‘klantgericht denken’.
Funnelt SalesConsulting analyseert de huidige situatie, signaleert knelpunten, brengt de verschillende afdelingen bij elkaar aan tafel en werkt met hen samen aan structurele oplossingen. De uitdaging is om de mensen mee te krijgen in het proces en ervoor te zorgen dat er een heldere werkwijze ontstaat die zowel klantvriendelijk als intern goed te organiseren is.
Kernwoorden zijn: oplossingsgericht, structureel, samenwerken, klantgericht.
Wilt u in gesprek over de mogelijkheden van Procesadvies? Neem dan contact met ons op.
U kunt rechtstreeks bellen op nummer 06 – 422 422 59.
Of u kunt gebruik maken van het contactformulier.
Wilt u meer weten over SalesConsultancy? Lees dan hier verder.
Wilt u meer weten over SalesCoaching? Lees dan hier verder.